måndag 5 oktober 2009

Har just kommit hem från en kurs hos Fanny Och Thomas. Kanon kväll! Fick verkligen friska upp minnet när det gäller fortgåendet. Har helt och hållet GLÖMT BORT den aktiva belöningen och inte vara rädd för att gå tillbaks och backa. Övrigt så måste jag jobba hårt på min hand. Tänk om man kunde sätta på mig ett el halsband som jag fick en stött av så fort jag själv gör fel. Hur ska jag annars lära mig? Fanny tävlade själv i söndags och jag blir verkligen JÄTTE glad när hon säger att mitt program såg proffsigt ut och att det var ibland dom snyggaste ställanden hon någonsin sett och det viktigaste av allt att hon såg stor glädje i oss på planen. GUD vad det värmer!!! JAG BLIR SÅ GLAD!! I morgon ska jag träffa Erika och den underbara Flipp och då ska jag dela med mig av tipsen och idéerna i fortgåendet. LÄNGTAR! Det är också så roligt att äntligen hittat en tränings kompis som träna inför samma klass som oss. Erika och Flipp är GULD!

Sangold Hugriga Åskknallen (Flipp) Och Doris pustar ut efter träningen!

Inga kommentarer: