söndag 16 augusti 2009

Nej Tack! jag vill inte ha någon Rottweiler valp...

Har just kommit tillbaks från att varit ute och lagt ett spår som ska få ligga över natten. Passerade många vilt stigar så nu är det bara att hoppas på att det rör sig mycket vilt över vårat spår i natt. Det vart en väldigt svår störning i spåret. Jag märkte nämligen att våra 2 små katter var med mig i skogen och hjälpte gladeligen till att lägga spåret. Hoppas att det inte kommer ha så stor betydelse i morgon när vi går spåret.

Jag måste också berätta att vi har lagt ut våran 745:a och en trasig åk gräsklippare på blocket. Klipparen vart såld på 1 timma för 4 tusen. 745:an har vi fått ett svar via mail på. LÄS DET HÄR:

Hej är seriöst intresserad av din 745,a men undrar om du vill byta den
mot en Rottweiler valp dom är renrasiga och jätte fina klara för
leverans 29 sep. går givetvis bra att komma och titta och välja innan
bägge föräldrarna fins att se.Mvh Rasmus


HaHA! Folk är fan inte riktigt kloka. Herre gud! Säger jag.

2 kommentarer:

Maja & Selma sa...

Done and done! Ha ha ha... Jävla knäppskallar det finns!

Fia sa...

ha ha, så sjukt!