onsdag 12 augusti 2009

Första skottet är skjutet

Det är så himla kul att träffa gruppen och spåra. I dagen spår lade vi många vinklar, 2 återgångar och så sköt vi i spåret för första gången . Doris tuffade på som tåget. Hon tuffade på lite väl fort, jävlar vad jag fick håla emot. Vinklar och återgångarna var klockrena. När det var 100 meter kvar tog jag henne ur spår och matade med lever pastej och PANG. Doris lyfte på huvudet och åter gick sedan till att äta pastejen. Yes! När det var färdig mumsat släppte jag på spåret igen. Tror att hon redan hade vindat in klöven för sista biten så gick hon högt och vindade. Ska skjuta tidigare nästa gång. Undra när jag får svar på anmälan till öppna proven. Det kan vara så att vi redan ska gå nästa vecka. NERVÖS!


Vi har ju på tok för högt tempo.
Tror att jag måste åka och köpa
spik skor.

Inga kommentarer: