fredag 21 augusti 2009

Första datumet

Nu har jag äntligen fått datumet till mitt första rörliga prov, på Söndag kl:11. Domaren sa att han skulle lägga spåret på lördag före kl:18. Ligg tiden kommer minst bli 17 timmar. Jag blir så sjukt nervös. Har ju bara gått något enstaka spår med så lång ligg tid. Men nu har jag tänkt ut en plan. Krille la ut ett spår i morse som jag ska ta så sent så möjligt i kväll, Och nu så ska jag gå ut ett till spår som får ligga tills i morgon på fm. sedan kommer tävlings spåret. Då kommer förhoppnings vis tempot inte vara för högt men motivationen hög. Det blir katt mat som belöning i massor. Nu ska vi jävlar ta det där 1a priset. Förut var målet 42p med HP, men efter att ha pratat runt med många spår tokar så har jag förstått att det är ett högt mål. Så nya målet är godkänd på första öppna spåret. Sedan är det klart att mitt egentliga mål är 42p med HP. Haha men kommer ingen stans utan mål;) Sikta på toppen på med engång. Men med den super duktiga hund jag har så är ingenting omöjligt. Det gäller bara att matte vet hur hon ska träna.
Jag körde lite matskåls träning i morse och det gick riktigt bra. Det som jag märker är att om jag tränar på skålen för mycket så dör den ut. Nu när jag inte kört den på nästan 1 vecka så var det som om att den glödde. Tror att jag ska planera in den till var 3e dag bara och lägga in den när jag länkar moment. Nä nu ska det ut och läggas spår.

Inga kommentarer: