lördag 15 augusti 2009

Åkte till Knottebo:s appell plan för att träna i dag. Det Var verkligen en riktigt trevlig plan att träna på. Jag körde korta tränings pass och lekte mycket efter varje tränings del. Maria och Stella trasslet var med så när jag kollade på när dom tränade så körde jag buren med Doris. Det börjar fungera riktigt bra, i dag kunde hon koppla av och till och med somna en stund. Sedan när jag tar ut henne så är hon taggad :) tjo vad det går framåt! Momenten går helt ok men det känns inte som om att det är det viktigaste när vi tränar just nu. Utan det är att få upp energin och tränings glädjen. Att båda ska ha riktigt roligt och komma på banan igen och hitta rätt sätt för oss att nå våra mål. NÄ! Nu är det jag som ska åka runt och leka på olika appell planer och träna. Jobba på koncentration och motivation. Jag har fortfarande inte hört något Ang öppna klassen i viltspåret.

1 kommentar:

Maja & Selma sa...

Hej hopp! Tack för en fantastisk helg! Det var supertrevligt att få träffas och snacka lite hund och äta god mat!

Tyckte det såg toppen ut när du tränade med Doris, vilken motivation och motor hon hade där på morgonen! Där har du nåt att jobba vidare på, helt klart. Duktiga Doris är inte bara smart, utan snygg också! 3:e bästa tik; vojne vojne! Sikken pingla!

Kram Kram