måndag 28 september 2009

Herre gud vad bra det gick!

Då har vi tagit vårat första 1:a pris i Lkl2 och det gick väldigt bra.

PLATSLIGGANDE-10P

FRITT FÖLJ VID SIDAN-9P. Går fram i halt (är så galet nöjd)

LÄGGANDE-9P. Ngt långsamt ned

INKALLANDE MED STÄLLANDE-10P. Mycket bra!

RUTAN-9P. Tvekar in (hon stannar upp framför rutan och springer sedan in)

APORTERING-0P. Tjuvstartar (glömde säga stanna innan jag kastade apporten. Så klantig jag är)

FRITT HOPP ÖVER HINDER-9,5P. Tvekar ngt på sitt ( bra hopp, hon kom lagom långt ut från hindret)

FJÄRRDIRIGERING-9P. Ngt tempoändring, halvsitt.

HELHETSINTRYCK-8P. Föraren håller i hunden i halsband mellan moment. Övrigt utmärkt! (höll i halsbandet när jag riktade upp henne mot rutan, Hade inte en tanke på att hon skulle dra 2p på helheten)


Men jag är så sjukt nöjd med Doris. Vi gick ut på planen och vi gjorde det som ett TEAM den här gången också.
Sedan så är det ju mycket små fel som jag själv gör hela tiden. Men man lär sig väl av sina misstag. Hoppas jag!
Vi slutade på 168p med ett första pris och en 3placering. Erika och Flipp var med och gjorde också en kanon runda slutade på 169,5poäng med ett 1:a pris och en första placering. Ni var så duktiga Stort GRATTIS!

Inga kommentarer: