söndag 20 mars 2011

Sol sol sol..

Helt underbara dagar då solen äntligen orkar sig fram och påminner om att det inte är allt för långt kvar till våren. Doris å jag går kurs i Karlskoga på torsdagar för Lena Löfroth i tävlingsmässig kedjor. Det är ett riktigt trevligt gäng som går kursen alla är helt suveräna och har fantastik humor å det är något som gör träningen väldigt rolig. Tyvärr är det sista gången nu på torsdag och alla ska fortsätta att gå vidare och göra en ny kurs men jag tror inte att jag kommer att fixa att sitta och åka 1,5 timme enkelresa sedan har jag varit helt slut i fogarna efter kursen så jag har varit tvungen att ligga å jämra mig i sängen en heldag efter. Vi får nog se till att fokusera på hemma träningen fram till förlossningen som jag verkligen hoppas kommer gå bra så att man fort kan komma i gång och träna på. Just nu lägger vi den största fokusen på en del i fjärren, tok hunden hoppar ju framåt i sättandet från ståendet så nu tränas det teknik och åter teknik. Tråkigt! Säger Doris men Skönt för mig som kan sitta på en stol å vara tjock;)

Inga kommentarer: