torsdag 3 mars 2011

Doris blev BIM på Mässan

Måste få vara lite stolt!! Fast det var ju inte så svårt att bli BIM då det bara var Doris och 4st ungtikar och en inoff. Men vi fick mycket bra kritik och domaren kom fram och sa att min tik var en fantastiskt trevlig tik med ett riktigt härligt svung i sitt steg. Men jag vet ju redan att jag har en fantastiskt trevligt och mentalt bra hund. Nu när man börjar så smått tänka på nästa hund i familjen så kan jag ångra att jag inte tagit en valpkull på henne å nu har hon börjat bli till åren så det är lite väl sent. Sedan är det ju så att man kan ju inte behålla 8st valpar själv å tänk om det inte skulle bli någon tik valp. NÄ! nu får vi nöja oss med människovalpen som ska flytta hem till oss i Maj, det kommer nog bli jobb nog. Nu fokuserar vi på att få in alla moment till lkl3 så vi kan starta och ta ett 1a pris i sommar. Tänk om vi skulle kunna starta Elit! Ha ha första målet när jag och Doris började tävla var ju att ha kvar Henne på planen med motivation, å där har vi ju kommit riktigt långt!
VI VILL HA VÅR NU!!!

Inga kommentarer: