torsdag 9 februari 2012

2steg fram och 100steg tillbaka. Rumsrenhets träningen ger mig lite huvudbryt. Det har ju gått så bra en tid med så här förra helgen var i hos Hertas bror, då skulle det pissas på ett fårskinn och innan klockan slagigt 9 i morse hade hon hunnit med att pissa på en matta skitit på en anan och slutligen pissat i morsans säng. Pappa skakar på huvudet och säger men vad fan jag har ju just varit ute med hundarna och då gjorde hon både 1an och 2an.(Måste tillägga att vi har hantverkare hemma som drar element i vårat hus så vi bor hos mina föräldrar i 2 veckor) Om jag mins det rätt så tog det jätte lång tid för Doris att lära sig att man skulle gå ut på toaletten

Hittade den här fantastiska bilden på en hund när jag surfade runt, måste bara lägga ut den.

Inga kommentarer: