måndag 5 december 2011

Det är ingen Stina!

Jag tror inte att det är en liten Stina jag tror nog faktiskt att hon vill hetta Herta. Nu får det bli så! Stakars lite vovve som får bytta namn efter 2 dagar. Men det är verkligen ingen Stina.
Hon är helt under bara. En riktigt liten tuffing som vid första anblick kanske inte var den tuffaste och den som var mest framåt. Jag gick på min magkänsla och det kändes så rätt. Jag ser verkligen framåt mot all kommande träning. Vi har börjat lite med miljöträning, bilträning och burträning. Ska börja lite smått med kontakt övningar. Måste bara ta mig i väg och inhandla en träningsdagbok åt det lilla busfröet. Tänkte också att jag ska ta och läsa om Evas kontaktkontraktet kan alltid vara bra att friska upp minnet lite. Doris är en ganska hår tant hon tycker INTE att det är ok att hänga i pälsen så det kan bli ett och annat morr men sen är det bra. Men dom blir bättre och bättre vänner för varje dag som går. Å nu har jag två underbara vovvar. I dag hade Herta lyckats ta sig upp i soffan till Doris med hennes rumpa som kudde.

Inga kommentarer: