söndag 30 januari 2011

Tokiga Djur!

Då är frågan vad jag ska säga till Katten och hundens husse när han kommer hem vid halv 9 tiden i kväll och är skit hungrig.
Kanske:
Förlåt älsklig men våra underbara djur har delat på din middag.

När jag kommer ut i köket så har Katten Gösta slängt ner middagen på golvet och delar den med Doris. Dem beter sig som två pirayor som aldrig sett mat i hela sitt liv. Måste tillägga att Doris åt sin middag 4 minuter innan det här hände och att Gösta han har minsann fri tillgång på torrfoder. Doris har också varit och tränar lydnad i dag och ätit en hel del korv. En annan gång när jag kom ut i köket satt katten i soptunnan och plockade upp lammben och matade Doris med dem. Nu undrar jag vad är det för fel på mina djur? Tror bestämt att dom får sova ute hos fåren i ladgården i natt.

Tänkte att jag skulle hitta en bild som visar hur tokiga mina djur är men kunde bara hitta en där katterna delar på en kantarell å det är ju helt normalt att katter äter kantareller, eller?

Inga kommentarer: